مرکز پخش حلوا ارده کشی


حلوا ارده کشی باکیفیت از جمله مواد غذایی مغذی می باشد که از کنجد به دست می آید که در نوع خود یک دانه پرفایده و سالم می باشد، از این رو با توجه به نیاز بازار به این ماده غذایی مقوی و مصرف بالای آن، این مرکز یکی از توزیع کنندگان انواع حلوا ارده پسته ای ارزان می باشد، که سعی دارد محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت حداکثری به بازار عرضه نماید تا به نوعی به این نیاز بازار پاسخ داده باشد.

مرکز پخش حلوا ارده کشی

راهنمای انتخاب حلوا ارده کشی

راهنمای انتخاب حلوا ارده کشی همان طور که می دانید‌ در خرید هر مواد غذایی باید یک شناخت نسبی در مورد آن ماده غذایی داشته باشیم تا بتوانیم خرید مطمئن داشته باشیم، ارده سنتی کنجدی نیز از این قاعده مستثنی نیست که در ادامه به برخی ویژگی و نکات در خصوص خرید آن از بازار حلوا ارده درجه یک می پردازیم:

اولین نکته در خرید ارده سنتی کنجدی این است که اراده رنگ سفید متمایل به زرد از رنگ های تیره و مایل به قهوه ای بسیار با کیفیت تر است زیرا هرچه این رنگ تیره تر باشد یعنی شما حلوا ارده تازه را خریداری نکردید.

دقت داشته باشید ارده کنجد دارای مقدار زیاد روغن نباشد و روغن آن متعادل باشد، زیرا هرچه مقدار روغن ارده زیاد باشد نشان از داشتن روغنی به غیر از روغن کنجد است و یا نشان از عدم تازه بودن ارده است که باعث روغن انداختن آن شده است.

حلوا ارده باید از تلخی و شکل ظاهری مناسب و متعادل برخوردار باشد زیرا هرچه مقدار تلخی زیاد باشد نشان از زیاد تفت دادن کنجد و یا عدم استفاده از کنجد در تولید آن می باشد که بی تاثیر بر کیفیت آن نیست.

روش تهیه حلوا ارده کشی

روش تهیه حلوا ارده کشی ابتدا دانه های کنجد را در ظرف هایی که در آن آب فراوانی وجود دارد به مدت مدت معینی قرار می دهند، سپس با دستگاه، عمل پوست گیری انجام شده و با سانتریفوژ، آب مازاد کنجدها خارج می شود. آن گاه مغز کنجدها را جهت خشک کردن و بو دادن به دستگاه منتقل می نمایند.

پس از این مرحله، قسمت سرد شدن کنجدها می رسد. بعد از طی این مراحل، کنجدها دوباره، توسط دستگاه الک شده تا کمترین ناخالصی در آن وجود نداشته باشد؛ سپس مخلوط به دست آمده را دوباره الک می کنند و به آن مقدار معینی شیرین کننده اضافه می کنند، به ماده به دست آمده حلوا ارده کشی گویند.

در مورد شیرین کننده ها باید اینگونه بیان کرد که می توان انواع شیرین کننده در ارده استفاده شود از جمله شکر حرارت داده شده چون شکر کاراملی، شهد خرما و یا شهد توت که علاوه بر طعم مطلوب، باعث افزایش خواص آن نیز می شود، اما عمده شیرین کننده حلوا ارده همان به کار بردن شکر حرارتی می باشد که از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.

خاصیت مصرف حلوا ارده کشی

خاصیت مصرف حلوا ارده کشی حلوا ارده ممتاز که دارای مقدار فراوانی روغن کنجد است به دلیل املاح و ویتامین هایی که دارد بسیار پرخاصیت بوده و همواره مورد تایید کارشناسان تغذیه برای مصرف آن می باشد ،که در ادامه به برخی از فواید حلوا ارده خالص می پردازیم:

  • حلوا ارده دارای عنصر مس می باشد که یک عاملی برای تولید گلبول قرمز است. کلسیم موجود در روغن کنجد عاملی برای مقابله با پوکی استخوان است.
  • روی و منیزیم موجود در ارده خالص به بهبود متابولیسم بدن کمک کرده و ضد درد و التهاب تلقی می شود. استفاده از آن باعث کاهش فشار خون در مبتلایان به فشار خون بالا می شود.
  • فیتو استروژن موجود در کنجد به عنوان هورمون زنانه طبیعی تلقی شده و در بهبودی برخی از بیماری های زنان کمک می کند. فیبر بالای روغن کنجد در ارده یک عاملی برای مبازره با سرطان گوارشی و مشکلات گوارشی از جمله سندروم رود تحریک پذیر است.
  • حلوا ارده اصل همیشه باعنوان مقوی و انرژی دهنده بدن شناخته می شود که حلوا ارده کشی مرغوب، باعث افزایش تاثیر گذاری آن می شود، حلوا ارده فله ای حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد که برای بهبود عملکرد سیستم گوارش بسیار مفید می باشد و به نوعی از انواع بیماریهای چون یبوست، سرطان های گوارشی، سندروم روده تحریک پذیر پیشگیری می کند.
  • از آن جا که حلوا ارده دارای ویتامین C می باشد برای کودکان درحال رشد و سالمندان و بیماران بهبود یافته که بدنشان نیاز به تقویت و افزایش ایمنی بیشتر می باشد، بسیار زیاد توصیه می شود.
  • این ماده سرشار از آهن می باشد و برای کسانی از بیماری کم خونی رنج می برند، توصیه می شود این ماده مقوی را در رژیم غذایی هفتگی خود بگنجاند، تا از اثرات شگفت آور آن بی بهره نمانند.
  • اسید فولیک یا همان ویتامین B9 از جمله ویتامین هایی است که تاثیری زیادی برای سلامت مادر در حین بارداری و هم چنین سلامت جنین دارد که کمبود آن می تواند اثرات جبران ناپذیری برای جنین به وجود آورد، از این رو پزشکان قبل از اقدام به بارداری مادر، به او توصیه به مصرف حاوی این ویتامین حیاتی می کنند که به وفور در ارده یافت می شود.
  • حلوا ارده با کیفیت یکی از منابع غنی کلسیم و ویتامین D می باشد که تاثیر زیادی بر ارگانهای مختلف بدن از جمله استخوانها، سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با التهابات است.
  • حلوا ارده درجه یک یکی از مواد غذایی مفید برای نازایی در مردان و زنان است و از قدیم به عنوان تقویت کننده قوای جنسی یاد می شود.

فروشگاه عرضه حلوا ارده کشی

فروشگاه عرضه حلوا ارده کشی این مرکز یکی از مراکز عرضه حلوا ارده کشی در سراسر کشور است که قیمت ارده حلوا کشی با کیفیت خود را بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته است. اما یکی از اصلی ترین مقوله ها در امر سفارش عمده مواد غذایی بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول می باشد که این امر در مواد غذایی دو چندان می شود زیرا بهداشت مواد غذایی موضوع گسترده ای است که عمدتاً روشهای تولید، آماده سازی و نگهداری مواد غذایی را به منظور حفظ کیفیت و مرغوبیت آنها مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

فروشندگان ارده و یا بطور کلی مواد غذایی باید به بهداشت محصولات خود توجه ویژه کنند از این رو، این مرکز سعی دارد با استفاده از بهترین روش ها در امر بسته بندی ارده سنتی به این امر توجه ویژه ای کند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده بهترین تولید و توزیع کننده نمونه ارده، رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *