مرکز تولید ارده 700 گرمی


تولید ارده توسط بهترین و با کیفیت ترین دانه های کنجد دنیا به خوشمزه ترین محصول، کاملا طبیعی، بدون افزودنی تبدیل می شود. این محصول که به طور مکرر با عسل یا ملاس مصرف می شود فواید زیادی برای بدن دارد. این محصول که با ارزش غذایی غنی خود متمایز است، در اشکال و مقادیر بسیار متنوعی نیز تولید می شود.. شما می توانید به راحتی به ارده 700 گرمی از برندهای مختلف در مراکز تولید کننده دسترسی داشته باشید و به راحتی محصول مورد نظر خود را با امتیازات ویژه خریداری نمایید.

مرکز تولید ارده 700 گرمی

نکات مهم در انتخاب ارده طبیعی

نکات مهم در انتخاب ارده طبیعی تاهینی که در برخی کشورها به آن “تاهینا” نیز می گویند، ممکن است کمی شبیه کره بادام زمینی باشد، اما طعم آن را ندارد. تاهینی مانند اکثر کره های آجیل شیرین نیست و طعم آجیلی آن قوی و خاکی است و می تواند کمی تلخ باشد. با این حال، اگر تلخی واقعاً قوی باشد، می تواند به این معنی باشد که دسته قدیمی یا منقضی شده است.

ارده که در بازار با آن مواجه می‌شویم معمولاً از دانه‌های کنجد با پوست سفید تهیه می‌شود که بافتی سبک‌تر و نرم‌تر به ارده می‌دهد. از طرف دیگر، ارده ای که از دانه‌های کنجد طبیعی تهیه می‌شود، به نرمی موجود در بازار نیست، اما طعم غنی‌تر و بافت مغذی‌تری دارد. ترجیح استفاده از دانه های کنجد به صورت خام یا بو داده از برندی به برند دیگر متفاوت است. بو دادن کنجد از قبل طعم آن را افزایش می دهد و تلخی آن را از بین می برد.

ارده طبیعی با کیفیت نباید طعم تلخ، بو و عطر متفاوتی داشته باشد. رنگ ارده باید کمی زرد روشن باشد. همچنین باید یک لایه نازک روی قاشق باقی بگذارد. ارده باید صاف باشد و مزه تلخ ماندگاری در دهان به جای نگذارد و پس از قورت دادن روی دهان و دندان باقی مانده و چسبندگی دارد. ارده کنجد که روغن آن بسیار زیاد است، ارده را پس از باز کردن در یخچال نگهداری کنید تا از فاسد شدن سریع آن جلوگیری کنید. پس از سرد شدن هم زدن آن سخت می شود، پس حتما قبل از گذاشتن در یخچال آن را کاملاً مخلوط کنید.

مختصری درباره فرآیند تولید ارده

مختصری درباره فرآیند تولید ارده آسیاب کردن دانه های کنجد به صورت خمیری صاف به دست می آید. گاهی دانه‌های کنجد پوست کنده می‌شوند، گاهی اوقات بدون پوست رها می‌شوند. ارده غذایی است که از کنجد به دست می آید. از خرد کردن گیاه کنجد و عبور دادن آن از چندین فرآیند به دست می آید. وقتی می گویید مایع، شکل آب را نباید در نظر گرفت. ارده طبیعی و ارگانیک قوام غلیظی شبیه مربا دارد. برای تهیه ارده ابتدا کنجد را در حوضچه های نمک نگهداری می کنند و به اصطلاح آن را می خیسانند.

بعد از مدتی پوسته های کنجد که با نمک ترکیب شده اند جدا می شوند و در حالی که پوسته ها به زمین می ریزند قسمت داخلی کنجد شروع به جمع شدن روی حوض می کند. تقریباً 12 ساعت طول می کشد تا این فرآیند انجام شود. پس از گذشت زمان لازم، قسمت های داخلی کنجد روی استخر جمع آوری و خشک می شود. پس از فرآیند خشک شدن، این دانه ها خرد شده و به شکل مایع در می آیند. این شکل مایع، ارده نامیده می شود و پس از این فرآیندها به وجود می آید.

ارده های تولید شده با دانه کنجد بدون افزودن روغن ، قوام متراکم تری دارند و سالم تری دارند. هنگام مصرف ارده می توان مشاهده کرد که روغن موجود در آن به سطح می آید و پس از مدتی تجزیه می شود. این کاملا طبیعی است و با مخلوط کردن قابل ترمیم است. اگر نمی خواهید با مخلوط کردن سر و کار داشته باشید، می توانید سعی کنید شیشه را وارونه نگه دارید.

مراکز پخش ارده 700 گرمی

مراکز پخش ارده 700 گرمی مراکز پخش ارده با تمام تلاش سعی نموده اند برترین تولیدکنندگان ارده را یافته و با همکاری آنها در تولید ارده ارگانیک و خالص، این محصول پرمصرف و مقوی را در سراسر کشور پخش و توزیع کنند. قیمت ارده بسته به وزن و تنوع آن ممکن است متفاوت باشد. ضمن اینکه قیمت ارده با توجه به برند و روش تولید متفاوت است. می توانید با بررسی انواع ارده و خرید تنوع مورد نظر میزهای صبحانه خود را رنگ آمیزی کنید و از امتیازات آن بهره مند گردید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *