قیمت روغن ارده کنجد 1800 گرمی


روغن ارده کنجد 1800 گرمی ، از جمله روغن های خوراکی است که می توان آن را هم به صورت سنتی در منزل و هم به صورت صنعتی در کارخانه های تولید روغن ارده کنجد اصل تولید کرد. روغن ارده سال های بسیار زیادی است که توسط مردم برای طبخ انواع غذاها استفاده می‌شود و بسیاری از آن‌ها از خواص بیشمار این روغن اطلاع دارند و حتی آن را جایگزین سایر روغن های صنعتی و زیان بار کرده اند تا سلامت جسم خود و عزیزانشان را تضمین کنند. روغن کنجد توسط بسیاری از برند ها به بازار عرضه می شود که باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.قیمت روغن ارده کنجد 1800 گرمی

ارزش غذایی روغن ارده کنجد

ارزش غذایی روغن ارده کنجد روغن ارده کنجد را با روغن کنجد اشتباه نگیرید، روغن ارده کنجد دارای خواص بسیار زیادی برای بدن است که از جمله آن ها می توان به دارا بودن چربی سالم اشاره کرد. بنابراین ضرری برای افرادی که دارای کلسترول خون هستند اگر در حد نرمال مصرف شود زیانی نخواهد داشت ولی در هر صورت باید از مصرف بیش از حد آن خودداری کرد. این روغن به نوعی ملین است و می‌تواند با تحریک روده و معده ها به بهبود عملکرد آنها کمک کند و شما را از شر بیماری یبوست رها سازد .

اگر غذای خود را با روغن ارده کنجد درست کنید ، به سلامت دستگاه گوارشی خود و کبد خود بسیار کمک کرده‌اید و همچنین با خوردن آن احساس سبکی خواهید داشت و به آرامش دست پیدا خواهید کرد. کنجد دارای مواد بسیار مغذی و بسیاری از ویتامین های گروه b و ای می باشد و نیز همچنین دارای منیزیم کلسیم و فسفر است که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند . همچنین می تواند با رادیکال‌های آزاد مضر بدن مقابله نماید و شما را از شر ابتلا به بیماری های سرطان در امان نگه دارد .

کلسیم موجود در روغن ارده کنجد می تواند به سلامت دندان و استخوان های شما کمک کند و پوستی شاداب و سالم را نیز به شما هدیه دهد .اما همانگونه که گفتیم افراد در زیاده روی مصرف روغن ارده کنجد می تواند خطر ابتلا به بیماری کبد چرب و سکته قلبی را افزایش دهد اگر دچار بیماری اسهال هستید از مصرف این روغن اجتناب کنید.

روش تهیه روغن ارده کنجد

روش تهیه روغن ارده کنجد برای تهیه روغن ارده کنجد باید دارای تجربه و مهارت کافی باشید. روغن گیری از دانه کنجد نیازمند دستگاه هایی است که برای این امر مورد استفاده قرار می گیرد .ابتدا باید دانه های کنجد خام و با کیفیت را خریداری کنید و توجه داشته باشید که کنجد های خریداری شده کاملا پاک شده و تازه باشند ،سپس آن‌ها را به مدت چندین ساعت در آب خیس کنید ،خیس کردن دانه های کنجد به این منظور انجام می‌شود که آب به خوبی درون آن‌ها نفوذ کند و عمل روغن گیری بهتر انجام شود.

پس از گذشت این مرحله آن‌ها را از صافی عبور داده تا آب اضافی آنها گرفته شود و سپس آنها را تفت می‌دهند، تفت دادن دانه‌های کنجد خیس خورده با حرارت بالا انجام می‌شود. اما باید توجه داشت که آن‌ها را دچار سوختگی نشوند و مدام آن ها را باید مخلوط کنید. پس از این مرحله به کنجد ها اجازه می دهیم تا کاملا خنک شوند و سپس آنها را آسیاب می‌کنیم .از آنجایی که کنجد ها دارای روغن هستند به صورت خمیری در می آیند و خمیر آن‌ها نیز به رنگ کرمی خواهد بود.

اکنون خمیری که در دست دارید را ارده می نامند و هرچه کنجد شما تازه تر باشد ارده شما خوش طعم تر است اما اگر کنجدی که خریداری کرده اید از نوع کهنه باشد ارده شما تلخ و بدمزه خواهد شد. اینک اگر به ارده حاصل شده اجازه بدهید تا استراحت کند، روغن ارده کنجد به دست می آید. می‌توانید آن را جمع‌آوری کنید و اجازه دهید روغن آن جدا شود، اینک شما روغن ارده کنجد سنتی دارید که می توانید در ظرف مورد نظر از آن نگهداری کنید .

اما همانگونه که گفتیم ، این شیوه سنتی تولید روغن ارده کنجد بود. در کارخانه های تولید روغن ارده کنجد ،این کار توسط دستگاه‌های بخش خصوصی انجام می‌شود و به همین دلیل است که روغنی که از بیرون خریداری می‌کنید دارای قیمت مناسب تری است و اگر خود به صورت سنتی در منزل اقدام به تولید روغن ارده کنجد کنید ممکن است که هزینه‌های زیادی برای شما در بر داشته باشد.

میزان مصرف روغن ارده کنجد

میزان مصرف روغن ارده کنجد از آنجا که روغن ارده کنجد سرشار از مواد غذایی مفید انواع پروتئین ها و ویتامین های لازم و ضروری برای بدن می‌باشد ، بنابراین محصولی کاملا قوی است و زیاده روی در خوردن آن می تواند فشار خون شما را افزایش دهد و حتی ممکن است احساس گرمی زیادی در بدن باشید، بنابراین پیشنهاد می کنیم میزان مصرف روغن ارده کنجد همانند سایر مواد خوراکی در حد اعتدال باشد و زیاده‌روی در مصرف آن خودداری کنید. حتماً توجه داشته باشید که روغن ارده خریداری شده شما کاملاً طبیعی و ارگانیک باشد در غیر این صورت نه تنها برای بدن سودی نخواهد داشت بلکه بسیار مضر نیز خواهد بود.

کنجد می‌توانید در میزان بسیار کم و مشخصی در طبخ انواع غذاها و سالادها استفاده کنید افرادی که دارای چربی و کلسترول خون هستند بهتر است مواد غذایی سرخ کردنی خود را با استفاده از این روغن ها سرخ کنند این روغن ها برخلاف روغن های مصنوعی و ساختگی دارای بوی نامطبوعی نیستند دیگر که بسیار حائز اهمیت است این است که باید هنگام خرید توجه داشته باشید که روغن ارده کنجد را خریداری کنید و نه روغن‌کنجد را بلکه این دو دارای تفاوت‌های بسیاری هستند و از روغن کنجد نمی توان به عنوان یک روغن سرخ کردنی استفاده کرد.

عرضه کننده روغن ارده کنجد 1800 گرمی

عرضه کننده روغن ارده کنجد 1800 گرمی این مجموعه با عرضه روغن ارده کنجد کیلویی و در وزن های مختلف از جمله روغن ارده کنجد ۱۸۰۰ گرمی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب توانسته است نیاز مصرف کنندگان به این محصول طبیعی و کاملا ارگانیک را برآورده سازند تا بتوانند با تأمین این کالا نیاز مصرف کنندگان به سایر روغن های مصنوعی و صنعتی که باعث افزایش کلسترول خون شده و خطر ابتلا به انواع بیماری‌های قلبی و عروقی را افزایش می دهند را برطرف کنند. اگر قصد خرید این محصول طبیعی را دارید می توانید برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *