قیمت خرید حلوا ارده 500 گرم


حلوا ارده از محصولات بسیار با کیفیت و مرغوبی است که دارای انرژی فراوانی می باشد این محصول بهترین گزینه برای صبحانه و میان وعده است که انرژی زای مناسبی برای فعالیت های روزمره است .شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید حلوا ارده اعلا کرده‌اند و با برندهای مختلف این محصول را راهی بازار فروش می کنند.حلوا ارده اصل را می توانید از فروشگاههای سراسر کشور خریداری کنید این سایت نیز یکی از مهمترین مراکز عرضه حلوا ارده می باشد که این محصول را با بالاترین کیفیت و با تهیه مواد اولیه بسیار مرغوب در اختیار مصرف کننده قرار می دهد .حلوا ارده 500 گرمی از جمله محصولات با کیفیت این سایت است که رضایت مشتری را به خود جلب کرده است.

قیمت خرید حلوا ارده 500 گرم

طرز تهیه حلوا ارده خانگی

طرز تهیه حلوا ارده خانگی طرز تهیه حلوا ارده شاید ابتدا سخت به نظر بیاید ولی در هنگام تهیه این محصول متوجه خواهید شد که چندان هم دشوار نیست و به آسانی در منزل می توانید آن را درست کنید.پس از تهیه کردن آموزش آن را نیز به دیگران بدهید این محصول را به راحتی می توانید از بازار تهیه کنید اما لذت تهیه آن در منزل نیز چیز دیگری است .انواع حلوا ارده با شیره انگور و شیره خشک و شکر و غیره وجود دارد اما پایه همگی همان شکر است کافی است روش شکری را یاد بگیرید تا روش‌های تهیه همگی را به راحتی بلد باشید.

طرز تهیه حلوا ارده به روش خانگی شامل موادی از قبیل آرد ۱۲۰ گرم – شکر۵۰۰ -ارده۱۲۰ -آب ۱ لیوان -پودر گردو- پودر نارگیل- گلاب- زعفران- کره- خلال پسته -پودر هل است. با ترکیب درست تمام این مواد به راحتی می توانید محصول خانگی را داشته باشید فقط توجه کنید که به جای شیرین کننده مانند شکر می توان از شیره انگور یا شیره خرما هم استفاده کرد و پس از تهیه آن را درون جای خنک مانند یخچال قرار دهید از ترکیب این مواد به شرح زیر است که ابتدا آرد را درون تابه ای ریخته و تفت می‌دهید تا خامی آن گرفته شود فقط توجه کنید که رنگ آن تغییر نکند سپس ارده را به آن اضافه کرده و به مدت ۵ دقیقه این دو را با یکدیگر مخلوط کرده.

در ادامه پودر گردو را مخلوط این مواد کرده تا کاملاً یکدست شود و شعله را خاموش کنید در ظرف دیگری اقدام به تهیه شربت حلوا ارده می‌کنید آب و شکر را روی شعله گاز قرار داده تا به مرحله نیمه جوش برسد سپس گلاب زعفران و هل را اضافه کرده و این را نیز خاموش کنید بعد از اینکه هر دو محصول به دمای محیط رسیدن با یکدیگر ترکیب کرده و درون محیطی مانند یخچال به مدت ۱۲ ساعت نگهداری کنید پس از آن حلوا ارده آماده شده را به قطعات مورد نظر تقسیم بندی کرده و درون ظرفی می توانید نگهداری کنید.

بررسی کیفیت حلوا ارده 500 گرم

بررسی کیفیت حلوا ارده 500 گرم حلوا ارده از محصولاتی است که در دو نوع صنعتی و سنتی تولید می‌شود این در روش صنعتی تولید حلوا ارده چربی و رطوبت پروتئین و میزان طعم و رنگ و بافت آن به صورت کاملاً دقیق مورد بررسی آزمایشگاهها قرار می گیرد. حلوا ارده هایی که در نوع صنعتی هستند از میزان پروتئین ،چربی و قند کمتری نسبت به سنتی برخوردارند. جدا شدن روغن حلوا ارده سنتی از تولیدات صنعتی بیشتر است. حلوا ارده به طور کلی یک ماده انرژی زا بوده که ریشه در شهر اردکان در اطراف یزد دارد. که از ترکیبات سفیده تخم مرغ، آب چوبک و یک شیرین کننده و ارده حاصل می‌شود و با بهترین نحو تمام این مواد را با یکدیگر ترکیب می کنند.

حلوا ارده از محصولات بسیار اسیر ایرانی است که قدمت آن به دوران اواخر صفویه می رسد این محصول بسیار انرژی‌زا و مغزی است و باعث تعادل بدن و استحکام می‌شود و برای تمام سنین از جمله کودکان و بزرگسالان و ورزشکاران مناسب است .شرکت‌های مختلف این محصول را با کیفیت های متفاوت تولید می‌کنند علاوه بر فروش بسته‌های سالهاست که به صورت فله ای نیز به فروش می‌رسد بهترین نوع حلوا ارده باید در بهترین بسته بندی ها باشد علاوه بر آن مناسب ذائقه خریداران عزیز می باشد و بدون هیچ گونه مواد افزودنی به بازار عرضه شود.

شرایط نگهداری حلوا ارده

شرایط نگهداری حلوا ارده حلو ارده های تولید شده به دلیل وجود اسیدهای چرب و روغن دارای نگهداری به روش‌های خاصی است و باید حتماً به دور از گرما و نور خورشید قرار بگیرد و محلی خنک و خشک برای آن در نظر گرفته شود. اگر این محصول در معرض نور آفتاب قرار بگیرد به دلیل وجود اسیدهای چرب در آن به راحتی فاسد شده و از بین می‌رود و خاصیت اصلی خود را از دست می‌دهد. نگهداری حلوا ارده در فصول زمستان به راحتی صورت می گیرد زیرا سرد بودن مکان باعث می‌شود این نوع محصول را در هر جایی نگهداری کنیم فروشگاه های مختلف ارده تولید شده را نیز با بهترین روش نگهداری کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند .

ارده را در بسته‌بندی‌های کاملا بهداشتی قرار می‌دهند تا از هرگونه آلودگی به دور باشد. به شما نیز توصیه می شود که این محصول را به صورت روزانه مورد استفاده قرار دهید زیرا برای علائم یائسگی مانند گرگرفتگی ،ضعف‌ بدن، تغییرات خلقی ضعف استخوان‌ها مفید است .مصرف آن برای زنان بالای ۵۰ سال بسیار توصیه می شود ارده به دلیل داشتن چربی موجب افزایش وزن می‌شود به همین دلیل برای افراد ورزشکار بسیار مناسب است علاوه بر آن دارای ویتامین های گروه b و با تولید ویتامین a در بدن موجب تقویت بینایی و رفع مشکلات چشمی می شود.

فروشگاه عرضه حلوا ارده 500 گرم

فروشگاه عرضه حلوا ارده 500 گرم حلوا ارده از محصولات بسیار اصیل ایرانی می باشد که دارای ارزش غذایی فراوانی است این محصول طرفداران زیادی دارد و به دلیل طبع گرمی که دارد در طب سنتی نیز مصرف این محصول بسیار توصیه می شود. حلوا ارده دارای شرکت های مختلفی است که با برندهای متفاوت به بازار عرضه می دهند این سایت نیز این محصول را به صورت فله ای به فروش می رساند میتوانید بعد از استعلام از قیمت حلوا ارده کیلویی را از طریق شماره های درج شده یا سایت سفارش دهید .جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید آنها آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید این محصول هستند.با خرید اینترنتی آسایش را برای خود به ارمغان بیاورید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *