قیمت خرید حلوا ارده کیلویی


حلوا ارده از خوراکی های سنتی و بی نهایت خوش طعم ایرانی است که از مخلوط نمودن ارده با شیرین کننده هایی از قبیل شکر و یا شیره انگور و خرما به دست می آید. این محصول در کنار طعم شیرین و دلپذیری که دارد، از انرژی بالایی نیز برخوردار است که مصرف آن در هنگام صبحانه سبب جذب انرژی کافی برای فعالیت و تحرک کل روز می گردد.

در صورتی که میزان مصرف حلوا ارده شما زیاد است می توانید این محصول را به صورت عمده از مراکز عرضه حلوا ارده کیلویی خریداری نمایید که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

قیمت خرید حلوا ارده کیلویی

شرایط نگهداری حلوا ارده

شرایط نگهداری حلوا ارده

شرایط و محیط نگه داری حلوا ارده باید خشک و خنک باشد و همچنین نباید در زیر نور مستقیم آفتاب قرار گیرد. بهتر است که در داخل یخچال نگهداری شود. چربی داخل حلوا ارده در مجاورت هوای گرم و تحت تاثیر نور و گرما، با اکسیژن ترکیب شده و طعم بدی پیدا می کند از این رو باید در جای خشک و خنک نگهداری شود.

بعضی از انواع حلوا ارده بسته بندی، داخل ظرف مخصوص خود قرار دارند که می توان آن را با همین ظرف در داخل یخچال نگه داری نمود و البته باید حتما درب ظرف را بسته نگاه داشت.

معمولا بهترین زمان مصرف حلوا ارده تا شش ماه پس از تولید آن می باشد. گاهی بر روی بعضی از انواع حلوا ارده مقداری روغن قرار می گیرد که این روغن در اصل همان روغن کنجد است که از حلوا ارده جدا شده است و دارای انواع ویتامین و مواد معدنی مفید نیز می باشد. می توان این روغن را دوباره با حلوا ارده مخلوط نمود و یا آن را جدا کرد و به عنوان روغن ارده اصل استفاده کرد.

مشخصات حلوا ارده درجه یک

مشخصات حلوا ارده درجه یک حلوا ارده درجه یک باید از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد. مواد تشکیل دهنده حلوا ارده شامل ارده که خود از کنجد بو داده تهیه می شود و همچنین انواع شیرین کننده و سایر مواد افزودنی می باشد. اگر ارده درجه یک بوده و مراحل تهیه حلوا ارده به طور صحیح انجام شده باشد، محصول نهایی دارای طعم دلپذیر و سرشار از ویتامین ها، املاح و مواد معدنی مفید خواهد بود.

حلوا ارده درجه یک از بافت منحصر به فردی برخوردار است. بافت آن حالت رشته مانند داشته و این رشته ها باید نازک باشند. همچنین باید از سفتی مختص خود برخوردار باشد و نه آن قدر نرم باشد که به ظرف خود بچسبد، و نه آن قدر سفت که به سختی جویده شود.بعضی از برندهای تولید کننده حلوا ارده درجه یک، ممکن است به جای شکر از شیره های طبیعی از جمله شیره خرما در ترکیب حلوا ارده استفاده کنند که محصول به دست آمده از کیفیت بالا و طعم بی نظیری برخوردار خواهد بود و در عین حال ریز مغذی های آن نیز افزایش می یابند.

ضمن آن که افزودن مقداری خلال پسته یا بادام به عنوان تزیین بر روی حلوا ارده نیز ظاهری رنگارنگ و اشتها برانگیز به آن می بخشد. این عمل معمولا توسط برندهای معتبر و خوش نام تولید کننده حلوا ارده درجه یک انجام می شود و میزان محبوبیت این محصول را افزایش می دهد.

بررسی کیفیت حلوا ارده کیلویی

بررسی کیفیت حلوا ارده کیلویی جهت بررسی کیفیت حلوا ارده کیلویی ، نکته بسیار حائز اهمیت آن است که حلوا ارده را از فروشندگان معتبر و مورد اطمینان خریداری کنید تا از کیفیت بالا و درجه یک بودن این محصول مطمئن باشید. همچنین مصرف حلوا ارده دارای بسته بندی بهداشتی به شما امکان بررسی تاریخ تولید و انقضای آن را می دهد.

راه هایی برای تشخیص بررسی انواع مختلف حلوا ارده وجود دارد که تست کردن یکی از این روش ها می باشد. حلوا ارده درجه یک و تازه باید هنگام تست کردن، دارای رایحه و مزه ارده و کنجد باشد. بوی ناخوشایند و یا طعم تلخ این محصول حکایت از فساد آن دارد. ضمنا بعد از خوردن حلوا ارده نباید ته گلو حالت سوزش پیدا کند که در این صورت به معنای بیش از حد بودن میران اسید سیتریک در ترکیب آن می باشد.

بعضی از انواع حلوا ارده ممکن است ظاهر و شکل و رنگ طبیعی این محصول را داشته باشند اما هنگام تست کردن مزه و بوی عادی کنجد و روغن، و شیرینی حلوا ارده مرغوب را نداشته باشند که به علت نامرغوب بودن آن است. همچنین رنگ حلوا ارده در حالت معمول کرم تا قهوه ای می باشد که اگر به رنگ زرد کهربایی متمایل شود، به معنای نزدیک شدن تاریخ انقضای آن می باشد. ضمن آن که حلوا ارده تازه و سالم باید بافت سبک و نرمی داشته و بدون نیاز به جویدن زیاد اصطلاحا در دهان آب شود.

توجه به بافت حلوا ارده نیز از نکاتی است که برای بررسی کیفیت آن مهم است. بافت حلوا ارده نباید در هنگام قطعه کردن، خرد شود. همچنین تار های نخ مانندی که در بافت آن موجود است باید نازک باشد. همچنین حلوا ارده باید بافت نسبتا انعطاف پذیری داشته و بیش از حد سفت و یا چسبنده نباشد.

فروشگاه عرضه حلوا ارده کیلویی

فروشگاه عرضه حلوا ارده کیلویی

امروزه با توجه به بازار داغ انواع محصولات خوراکی مقوی در کشور ما، از جمله حلوا ارده؛ تولید کنندگان و توزیع کنندگان بسیاری در زمینه این محصول فعالیت می نمایند. همچنین حلوا ارده مرغوب به بسیاری از کشور های همسایه صادر نیز می گردد. بازار این محصول به عنوان خوراکی تقویت کننده و بسیار مفید، چه در داخل کشور و چه به عنوان کالای صادراتی؛ پر رونق می باشد.

جهت خرید حلوا ارده اصل و با کیفیت به مراکز معتبر عرضه حلوا ارده مراجعه نمایید که خود تولید کننده نیز باشند تا مجبور به پرداخت هزینه های واسطه گری نباشید.

برای خرید این محصول با قیمت مناسب می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با محصولات ما از جمله حلوا ارده پسته ای و حلوا ارده خرمایی، و اطلاع از لیست قیمت ما، از مزایای مشاوره با کارشناسان مجرب ما نیز بهرمند شوید. ضمن آن که جهت خرید عمده حلوا ارده با قیمت مناسب نیز می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید که این امر به ویژه برای افراد و فروشگاه هایی که مقدار مصرف آنها بالاست، بسیار مقرون به صرفه می باشد. همینطور امکان خرید به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت ما جهت رفاه حال مشتریان عزیز فراهم می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *