فروش کلی حلوا ارده 500 گرمی


حلوا ارده 500 گرمی فروش بالایی را در بین بقیه بسته بندی های متنوع دارد و حلوا ارده غذایی بسیار مقوی است که مصرف آن بیشتر به صورت صبحانه‌ می باشد. مواد تشکیل دهنده حلوا ارده به صورت طبیعی و کاملا بهداشتی و سالم تهیه می شود و این محصولات به صورت کلی و در حجم زیادی به فروش می رسند. شما می توانید این محصولات را با قیمت مناسبی از فروشگاه های معتبر به صورت کلی سفارش دهید.

فروش کلی حلوا ارده 500 گرمی

مختصری درباره فرآیند تولید حلوا ارده

مختصری درباره فرآیند تولید حلوا ارده از فرایند تولید حلوا ارده یک محصول خمیری شکل روغنی به دست می آید که از آسیاب کردن دانه های کنجد پوست گیری شده و بو داده شده به دست می آیند، حلوا ارده به کنجد بدون پوست، نرم و کوبیده، مخلوط با روغن خودش به رنگ کرم یا زرد روشن گفته می شود که مشتریان زیادی دارد.

حلوا ارده حاوی ۷/۲۴ درصد پروتئین و ۹/۵۸ درصد چربی است و در فرایند تولید حلوا ارده ابتدا دانه های کنجد را در حوضچه های آب می خیسانند، سپس با دستگاه، عمل پوستگیری را انجام داده و با سانتریفوژ، آب کنجدها را خارج می کنند.

در مرحله بعد مغز کنجدها را جهت خشک کردن و بو دادن به دستگاه منتقل می کنند و پس از این مرحله، نوبت خنک کردن کنجدها می رسد که بعد از طی این مراحل، کنجدها مجددا به وسیله دستگاه بوجاری، الک شده و سایر ناخالصی ها از آن جدا می گردند.

پس از الک کردن، کنجد را آسیاب می کنند و به کنجد آسیاب شده حلوا ارده می گویند و از مراحل دیگر تهیه حلوا ارده، حرارت دادن شکر است که در دستگاه پخت انجام می گیرد و محصول به دست آمده، بار شکر نام دارد. بار شکر به همراه ارده حاصل از مرحله قبل را با حجم مشخصی مخلوط می کنند و سپس آن را در بسته بندی های متنوعی تقسیم می کنند.

بارزترین ویژگی حلوا ارده تازه

بارزترین ویژگی حلوا ارده تازه حلوا ارده تازه باید نرم باشد به طوری که وقتی در دهان گذاشته می شود آب شده و نیاز به جویدن نداشته باشد، الیاف نخ مانند موجود در حلوا ارده تازه باید بسیار نازک باشد، حلوا ارده ته گلو را نباید بسوزاند.

درتهیه حلوا ارده وقتی از اسیدسیتریک یا جوهرلیمو بیشتر از حد معمول استفاده شود، هنگام خوردن حلوا سوزشی در ته گلو احساس می شود، حلوا ارده تازه نباید طعم تندی داشته باشد، به طور معمول طعم حلوا ارده مربوط به کهنه بودن فساد ارده و کنجدی است که تندی خاصی به حلوا می دهد.

رنگ حلوا ارده باید کرم روشن باشد که آن هم به نوع کنجد بستگی دارد و حلوا ارده باید در موقع برش شکل خود را حفظ کرده و خرد نشود، حلوا ارده تازه نباید سفت یا کش دار باشد و به عبارت دیگر باید رسیده باشد به طوری که به دندان نچسبد.

قیمت انواع حلوا ارده 500 گرمی

قیمت انواع حلوا ارده 500 گرمی قیمت حلوا ارده ۵۰۰ گرمی در انواع مختلفی به فروش گذاشته می شود که فروش این محصولات خوشمزه و سرشار از انرژی غذایی که بسیار مقوی هستند و مصرف آن بیشتر به صورت صبحانه است در فروشگاه های معتبر زیادی انجام می گیرد.

حلوا ارده در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی بیشترین فروش را در بین انواع مختلف این محصولات دارد و حلوا ارده در واقع از کنجد سابیده شده به دست می آید که به آن ارده گفته می شود و به صورت حلوا تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

حلوا ارده در بسته بندی ۵۰۰ گرمی در هر قیمتی که موجود باشد طرفداران زیادی در بین همه سنین دارد و تولید حلوا ارده امروزه با فروش و رونق بسیار زیادی همراه بوده است و شهر های زیادی هستند که به عنوان بزرگترین تولید کنندگان حلوا ارده در کشور شناخته می شوند.

تولید حلوا ارده از قدمت بسیار طولانی برخوردار است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت های فروش به نمایش می گذارند با کارشناسان فروش این محصولات در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *