فروشنده حلوا ارده اصل سنتی


فروشنده حلوا ارده اصل سنتی در ابتدا به وسیله بازاریابان فعال خود بازار مصرف این محصول را شناسایی می کنند و پس از شناسایی مصرف کنندگان به صورت گسترده این محصول غذایی با کیفیت را به فروش می رسانند.فروشگاه های زنجیره ای و هم چنین هایپرمارکت های بزرگ از جمله مراکز فعال در زمینه عرضه و فروش این محصول غذایی با کیفیت با قیمتی مناسب و به صرفه می کنند.

فروشنده حلوا ارده اصل سنتی

روش تهیه حلوا ارده خانگی

روش تهیه حلوا ارده خانگی برای تهیه حلوا ارده خانگی در ابتدا آرد را در ظرفی جدا روی گاز تفت می دهند، تا کاملا طلایی شود سپس به اندازه مناسب ارده کنجد به آرد اضافه می کنند و هم می زنند تا کاملا پخته شود و با آرد تفت بخورد.در مرحله بعد در ظرفی جدا شهد حلوا را تهیه می کنند، به این صورت که میزان مشخصی از شکر را با آب مخلوط می کنند و بر روی شعله قرار می دهند تا در آب حل شود.

به مخلوط آب و شکر مقداری هل کوبیده، زعفران اضافه می شود و هم زده می شود و در مرحله بعد به آرد که ارده اضافه شده است این شهد افزوده می شود و پس از پخت می بایست در دمای محیط قرار داد تا خنک شود.حلوا ارده کنجدی آماده شده را می بایست در یخچال قرار داد تا کاملا سرد و سفت شود و سپس به تکه های کوچک تقسیم بندی می کنند و از آن استفاده می کنند.

در زمان تهیه حلوا در مراحل آخر می توان برای خوشمزه شدن می توان از مغز پسته، فندق و بادام استفاده نمود، و بر روی حلوا برای تزئین اضافه کرد، البته به جای شکر در این حلوا می توان از شیره انگر، شیره خرما و کشمش و عسل اضافه کرد.استفاده از پودر نارگیل، خلال بادام زمینی و هم چنین کنجد بو داده از دیگر مواد استفاده شده برای تزئین این محصول می باشد، نوع متریال اولیه به کار رفته برای تولید این حلوا از عوامل تاثیر گذار در قیمت است.

حلوا ارده اعلا از بهترین ارده تولید می شود، ارده از کنجد به دست می آید و به طبع هر ارده مرغوب تر باشد حلوا ارده تولید شده نیز از کیفیت و طعم بهتری برخوردار خواهد بود.

شرایط نگهداری حلوا ارده سنتی

شرایط نگهداری حلوا ارده سنتی حلوا ارده ممتاز سنتی از جمله محصولاتی به شمار می آید که به دلیل خواص آن از طرفداران ویژه ای برخوردار است به همین دلیل می بایست این محصول را در شرایطی نگهداری کرد، تا از میزان کیفیت آن کاسته می شود.حلوا ارده سنتی می بایست در جایی سرد و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری شود تا از کیفیت آن کاسته نشود و طعم و مزه این محصول تغییر نکند و حلوا دچار فساد نشود.

مدت زمان ماندگاری حلوا ارده شش ماه است ولی در صورتی که در یخچال نگهداری شود مدت زمان نگهداری آن افزایش می یابد، در صورتی که بر روی حلوا ارده روغن جمع شود ایرادی ندارد.جمع شدن روغن بر روی حلوا ارده نشان دهنده فساد این محصول نیست بلکه به دلیل روغن کنجد می باشد با بهم زدن حلوا می توان دوباره از آن استفاده نمود.

این محصول هم چنین می بایست در بسته بندی های استاندارد نگهداری شود زیرا در صورتی که بدون پوشش باشد موجب می شود که بوی یخچال را به خود بگیرد و از میزان کیفیت آن کاسته می شود.این محصول هم چنین باید در محیطی عاری از هر گونه رطوبت نگهداری شود، زیرا جذب رطوبت توسط حلوا موجب می شود که طعم آن تغییر بکند و از کیفیت آن کم شود و موجود فساد پذیری آن شود.

باید در زمان استفاده از این ارده از قاشق و یا چاقوی مخصوص استفاده کرد، زیرا در صورت ورود ذرات خارجی به این محصول موجب خرابی حلوا می شود.

مشخصات حلوا ارده اصل سنتی

مشخصات حلوا ارده اصل سنتی حلوا ارده اصل سنتی دارای ویژگی هایی می باشد، و باید خریداران از مشخصات این محصول اطلاع داشته باسند تا محصولی با کیفیت تهیه نمایند، از جمله مشخصات حلوا ارده اصل به شرح زیر است:

  • از مهم ترین مشخصه های حلوا ارده اصل سنتی می توان به بافت آن اشاره نمود این محصول غذایی دارای بافتی نرم و ترد می باشد و زمانی که در دهان قرار می گیرد آب می شود.
  • حلوا ارده دارای الیاف نخ مانندی می باشد این الیاف می بایست بسیار نازک و ترد باشند تا در زمان مصرف دارای طعمی خوشایند باشند.
  • در زمان استفاده از این محصول از جوهر لیمو یا اسید سیتریک استفاده می شود در صورتی که میزان اسید سیتریک از مقدار مشخصی بالاتر باشد موجب ایجاد سوزش در گلو می شود بنابراین نباید با خوردن حلوا ارده این حس در مصرف کننده ایجاد شود در غیر این صورت این امر نشان دهنده عدم کیفیت آن است.
  • در صورتی که ارده موجود در حلوا ارده دچار فساد و خرابی شود موجب ایجاد طعمی تند در حلوا می شود زیرا حلوا دارای طعمی ملایم می باشد و در صورتی که حلوا دارای طعمی تند باشد نشان دهنده فساد آن است.
  • این محصول باید به طور معمول دارای رنگی کرم باشد، ولی به طور کلی رنگ این محصول به نوع کنجدی که برای تولید این محصول به کار رفته بستگی دارد، هرچه کنجد دارای رنگی روشن تر باشد در نتیجه رنگ حلوا نیز روشن تر است.
  • این محصول هم چنین باید در زمان برش دچار خرد شدگی نشود زیرا پاشش و خورد شدگی این محصول نشان دهنده عدم کیفیت این محصول و عدم رعایت تناسب مواد به کار رفته در آن است.
  • این حلوا باید نباید بیش از حد سفت و یا کش دار باشد، در غیر این صورت نشان دهنده این موضوع است که حلوا ارده به خوبی پخته نشود.
  • بسته بندی این محصول باید به گونه ای باشد که مانع از نفوذ عوامل خارجی به درون بسته بندی شود و از فساد این محصول جلوگیری شود.

مرجع خرید حلوا ارده اصل سنتی

مرجع خرید حلوا ارده اصل سنتی مرجع خرید حلوا ارده سنتی اصل در وهله اول کارگاه های تولیدی این محصول غذایی است که در ابتدا پس از تولید اقدام به شناسایی بازار مصرف نی کنند و سپس به طرق مختلف به فروش می رسانند.نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه نیز از دیگر مراجع فعال در زمینه خرید و فروش این محصول با کیفیت می باشد که در اقصی نقاط ایران دارای شعب پخش و فروش معتبری هستند.

فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه فروش این محصول نیز از دیگر مراجع فعال در زمینه فروش بوده و به صورت غیر حضوری ثبت سفارش می کنند و سپس ارسال کالا را از طریق باربری های خود در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *