خرید انواع روغن ارده کنجد 1800 گرمی


از دیرباز یکی از موادی که مانند نمک برای هر غذایی بسیار مهم بوده و در هر آشپزخانه ای جایگاه خاص خود را داشته، روغن بوده است که امروزه خواص روغن نیز برای پخت انواع غذاها و سلامتی بسیار اهمیت دارد.یکی از روغن هایی که از نظر خاصیت حرف اول را میزند روغن ارده کنجد است.روغن ارده روغنی است که از دانه های کنجد تهیه می شود و خواص فراوان و نیز انواع گوناگونی دارد.

طی سال های اخیر مصرف روغن ارده کنجد بسیار افزایش یافته است و باید در نظر داشته باشیم درخرید روغن ارده کنجد 1800 گرمی دقت لازم را داشته باشیم که حتما دارای مهر استاندارد و پروانه ساخت باشد.

خرید انواع روغن ارده کنجد 1800 گرمی

5 ویژگی مهم روغن ارده کنجد خالص

5 ویژگی مهم روغن ارده کنجد خالص روغن ارده کنجد از آن دسته از روغن هایی است که کارایی بسیاری دارد برای پخت و پز، درمان بیماری و در صنعت زیبایی و خیلی موارد دیگر به کار می رود.

در اینجا ما به بارزترین خواص روغن ارده خالص اشاره کرده ایم:

  • در آشپزی هم در پخت و پز و هم در تهیه سالاد می توان از این روغن استفاده کرد.
  • یک محافظ طبیعی پوست به حساب می آید و به عنوان مرطوب کننده می توان از آن استفاده کرد در هنگام التهاب پوستی و یا اگزما و خراش ها درمان کننده بسیار قوی است.
  • در درمان بیماری هایی چون یبوست،خشکی مفاصل و پوکی استخوان بسیار مفید است.
  • یک تقویت کننده بسیار قوی برای مو به شمار می آید.
  • در کاهش چربی خون و فشار خون موثر است.
  • بوی بد دهان را از بین می برد.
  • برای قلب بسیار مفید است.

یکی از مهمترین سوالاتی که پیش می آید این است که روغن ارده همان روغن کنجد است؟باید گفت خیر در طب سنتی روغن کنجد مصرف خوراکی ندارد وبرای درمان به صورت ضماد از آن استفاده می شود،اگر به صورت خوراکی مصرف شود افراد را دچار کبد چرب می کند.اما روغن ارده که طبق فرایند خاصی از کنجد بو داده به دست می آید مصرف خوراکی داشته و برای غذا های سر خ کردنی و سالاد بسیار به کار میرود.

اطلاعاتی در مورد روغن ارده کنجد تازه

اطلاعاتی در مورد روغن ارده کنجد تازه یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در خرید باید آن را رعایت کرد تازه بودن محصولی است که آن را تهیه می کنیم.

در این مطلب مختصرا اطلاعاتی در مورد روغن ارده کنجد تازه می دهیم امیدواریم که مسمر ثمر باشد:

  • روغن ارده کنجد انواع مختلفی دارد اما مرغوبترین نوع روغن ارده، روغن ارده ای است که از کنجد ایرانی تهیه شده باشد.یکی از مهمترین مسئله ای که در خرید روغن ارده باید در نظر داشته باشید ایرانی بودن کنجد آن است زیرا کنجدها خارجی (ا فغانی ، پاکستانی و لیبی) از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.
  • یکی دیگر از شاخصه های روغن ارده تازه بوی آن است،روغن ارده تازه بوی دلچسب و دوست داشتنی دارد و نباید بوی تندی بدهد.و نیز در هنگام پخت نباید بوی نامطبوعی داشته باشد.
  • ویژگی دیگر طعم روغن ارده می باشد که مزه دلپذیری دارد و نباید طعم آن به تلخی بزند.که برای انواع غذاها و نیز سالاد ها و سس ها می توان از آن استفاده کرد.

قیمت انواع روغن ارده کنجد 1800 گرمی

قیمت انواع روغن ارده کنجد 1800 گرمی قیمت روغن ارده کنجد ۱۸۰۰ گرمی به عوامل مختلفی بستگی دارد به طور مثال:

  • از چه کنجدی تهیه شده باشد.
  • از چه روشی برای تولید روغن استفاده شود.
  • با چه دستگاه هایی تولید شود.
  • در چه کارخانه ای تولید شود.

و همچنین فروشگاه ما فروش خود را به روغن ارده محدود نکرده است تمامی محصولات کنجد را با بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده محترم می رساند.انواع محصولات ما از قبیل: حلوا ارده ، ارده ، روغن کنجد، روغن ارده نیز می باشد.

مفتخریم که بگوییم برای این که رضایت تمام مشتریان عزیزمان را جلب کنیم علاوه بر پخش محصولات در داخل کشور به صادرات آن نیز پرداخته ایم.

لازم به ذکر است ما محصولات خود را از مرغوب ترین و بهترین کنجد های ایرانی تهیه می کنیم تا شما از خرید خود اطمینان داشته باشید و مطلع باشید ما با بالاترین کیفیت محصولات خود در خدمتگزاری حاضریم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *