توزیع کننده ارده کنجد صنعتی


توزیع کننده ارده صنعتی کنجد شامل کارخانه ها و کارگاه های تولیدی این محصول هستند که پس از تولید این محصول غذایی باارزش و بسته بندی آن اقدام به عرضه آن به بازار مصرف و سایر فروشندگان فعال در این زمینه می کنند.توزیع کننده ارده کنجد صنعتی

شاخصه‌های بارز ارده کنجد سنتی

شاخصه‌های بارز ارده کنجد سنتی ارده کنجد تازه و سنتی دارای ویژگی های شاخصی به شرح زیر است:

1. استفاده از ارده خام به دلیل دارا بودن فیتواسترول ها بسیار برای سلامت قلب مفید می باشد زیرا این ماده موجب کاهش فشار خون و هم چنین کاهش تری گلیسرید، بالا می شود.

مصرف این محصول گیاهی به مدت ۶۰ روز موجب کاهش چربی بد در بدن یعنی تری گلیسرید بالا می شود و این موضوع عاملی حیاتی در سلامت بدن به خصوص قلب است.

2. دیابت و ام اس از جمله بیماری های خود ایمنی به شمار می آید که سالیانه جان تعداد بسیار بالایی از هموطنان را می گیرد ولی ارده کنجد دارای خواص ضد التهابی می باشد و موجب جلوگیری از این بیماری ها می شود.

3. این محصول سرشار از آنتی اکسیدان می باشد به همین دلیل موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد در بدن می شود و این موضوع موجب مقابله با سرطان می شود که به دلیل فعالیت رادیکال های آزاد بروز می کند.

4. پروتئین و فیبر فرمان موجود در ارده موجب می شود که مصرف کنند با مصرف این محصول احساس سیری بکند و به دنبال آن از پرخوری و افزایش وزن جلوگیری می کند.

5. وجود ویتامین ها و املاح معدنی فراوان در ارده موجب می شود که نیاز بدن به بسیاری از ویتامین ها تامین شود و به دنبال آن موجب تقویت عمومی بدن شده و این از لحاظ تغذیه ای حائز اهمیت است.

6. وجود آهن فراوان در ارده کنجد موجب درمان ضعف و لاغری می شود و دلیل این امر افزایش خون سازی در بدن و در نتیجه کمک به تغذیه سلول ها است.

5 ویژگی مهم ارده کنجد تازه

5 ویژگی مهم ارده کنجد تازه از جمله خصوصیات مهم روغن ارده کنجد تازه به شرح زیر است:

  • ارده کنجد تازه دارای طعم بسیار خوشی می باشد و عطر خاصی دارد، که از مهم ترین مشخصه های روغن ارده کنجد طبیعی تلخی آن است و در ارده، آزار دهنده نیست.
  • ارده ماندگاری بالایی دارند. در واقع ارده خوب آن است که طعم و مزه آن بین عموم مورد تایید باشد. ارده اصل تلخ هیچگونه طعم و مزه بدی ندارد.
  • یکی از راه های شناسایی ارده خوب رنگ آن می باشد که از طریق آن می توان به اصل بودن آن پی برد. ارده ای که رنگ سفید مایل به زرد داشته باشد، می تواند ارده ممتازی باشد.
  • ماهیت ارده به گونه ای است که کاملا رقیق بوده به همین دلیل می توان گفت ارده ای که غلیظ می باشداز محصولات ارده است و شامل مواد افزودنی می باشد همانند حلوای ارده.
  • تهیه ارده بهتر است از شهرهایی که کنجد در آن ها کشت می شود باشد زیرا دسترسی به کنجد بیشتر است و می توان محصول با کیفیت تری را تولید کرد.
  • این استان ها کارگاه های محلی دارند که می توانید از آن ها بهترین ارده را تهیه کنید. برای تشخیص حلوا ارده از ارده ابتدا باید مواد تشکیل دهنده آن ها را بررسی کنید.
  • همانطور که گفته شد ارده فقط و فقط از کنجد درست می شود اما حلوای ارده از کنجد، شکر و شیره خرما یا انگور تهیه می شود به همین دلیل به مراتب شیرین تر است و دارای غلظت بیشتری است.
  • یکی از راه ها برای اطمینان داشتن از مواد تشکیل دهنده ارده و اینکه هیچگونه افزودنی به آن اضافه نشده است، تهیه خانگی ارده با دستگاه ارده گیر می باشد.
  • درست کردن ارده، کاری بسیار آسانی است و می توان با اطمینان خاطر ارده اصل را تولید کنید.

مراکز فروش ارده کنجد صنعتی

مراکز فروش ارده کنجد صنعتی مراکز فروش ارده کنجد سنتی و صنعتی شامل محل هایی می باشد که این محصول را به صورت گسترده و به طرق مختلف در بین خریداران عرضه می کنند.

وب سایت های اینترنتی معتبری در این زمینه فعالیت می کنند و از مهم ترین و در دسترس ترین مراکز فروش ارده کنجد صنعتی به شمار می آید و خریداران می توانند به صورت غیر حضوری ثبت سفارش بکنند.

البته مراکز فروش فوق پس از ثبت سفارش اقدام به ارسال این محصول از طریق باربری های معتبر و فعال خود می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *