بازار فروش حلوا ارده 500 گرمی


حلوا ارده یک میان وعده و صبحانه مقوی و مغذی بوده که از کنجد تولید می شود به طوری که به دلیل داشتن خاصیت بسیار زیاد از بازار فروش خوبی برخوردار است. این ماده خوراکی ارزشمند به دو روش سنتی و صنعتی تولید شده و به دلیل داشتن تعمیر ایده آل محبوب مشتریان می باشد. بازار فروش حلوا ارده 500 گرمی به دلیل خاطر داشتن ارزش غذایی بالا و همچنین کیفیتی بی نظیر بسیار پر رونق بوده از این رو تولید کنندگان بسیاری در سطح کشور در تولید انواع حلوا ارده کنجد فعالیت می کنند.

بازار فروش حلوا ارده 500 گرمی

روش های تولید حلوا ارده

روش های تولید حلوا ارده حلوا ارده یکی از محصولات پرمصرف بوده که به راحتی در خانه قابل تهیه بوده و هر فرد مبتدی می تواند با کمی دقت آن را به آسانی در خانه تهیه کند با ما همراه باشید تا روش تولید حلوا ارده سنتی را در این قسمت از نوشتار به شما آموزش دهیم.

مواد لازم جهت تهیه حلوا ارده

آرد: ۲۲۰ گرم

شکر: ۵۰۰ گرم

ارده: ۱۳۰ گرم

آب: یک پیمانه

پودر گردو: ۱۰۰ گرم

گلاب: ۴ قاشق غذا خوری

پودر نارگیل: ۱۰۰ گرم

زعفران دم کروه: ۳ قاشق غذا خوری

کره: به میزان دلخواه

پودر هل: ۲ قاشق چای خوری سر خالی

پودر و یا خلال پسته: به میزان دلخواه

ابتدا در مرحله اول آرد گندم را درون ظرفی ریخته و روی حرارت ملایم گاز قرار می دهیم به طوری که از حالت خامی خارج شود و دقت کرده تا رنگ آن تغییر نکند. سپس آرد را به ارد اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا پنج دقیقه دیگر روی حرارت بماند و بعد پودر گردو و پودر نارگیل را به مواد اضافه کرده و با یکدیگر به خوبی مخلوط می کنید تا مواد در درون ماهیتابه کاملاً یکدست شده و شعله را خاموش می کنیم.

در ظرفی دیگر آب را با شکر به خوبی مخلوط کرده و بر روی حرارت می گذاریم تا شربت تهیه شود پس از آن که آب به نقطه جوش رسید گلاب و زعفران دم کرده و هل را به آن اضافه کرده وزیر ظرف را خاموش می کنیم.

در مرحله بعد پس از آن که مواد درون ماهیتابه و شربت با دمای هوای محیط خنک شدند آن ها را با یکدیگر مخلوط کرده و درون ظرف مخصوص ریخته و داخل یخچال قرار می دهیم تا کاملا سفت شده و خودش را بگیرد. حلوا ارده پس از گذشته ۱۲ ساعت قابل مصرف بوده و میتوانید آن را به اندازه های دلخواه برش بزنید.

خرید مستقیم حلوا ارده 500 گرمی

خرید مستقیم حلوا ارده 500 گرمی خرید مستقیم حلوا ارده در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله این سامانه امکان پذیر بوده و متقاضیان محترم می توانند در سراسر کشور برای ثبت سفارش به صورت مستقیم به قسمت فروش آنلاین در این صفحه رسمی مراجعه کرده و سفارشات خود را بدون اتلاف وقت و تنها با چند کلیک ساده ثبت کرده و با قیمتی ارزان تر از سطح بازارهای داخلی به صورت کلی و جزئی تهیه نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *