قیمت ارده 400 گرمی اصل


قیمت ارده 400 گرمی اصل در بازار بسته به خلوص و تازگی محصول متفاوت بوده که یک ارده اصیل و باکیفیت تنها از کنجد تولید شده و هیچ گونه افزودنی در آن بکار نرفته است، لذا خریدار نیز می تواند این ارده را با اطمینان از کیفیت ها تهیه نموده و با خرید عمده ضمن بهره مندی از قیمت های باصرفه سود خوبی را نصیب خود خواهد نمود.

قیمت ارده 400 گرمی اصل

بهترین ارده کجای ایران تولید می شود؟

بهترین ارده کجای ایران تولید می شود؟ بهترین ارده ایران متعلق به اردکان است که تمام فرآورده ها و مشتقات ارده و کنجد در آنجا تولید می شود در حال حاضر نیز ۱۶۰ واحد های سنتی و صنعتی در این شهر مشغول به کار هستند، لذا ۸۵ درصد تولیدات ارده در اردکان وجود دارد که سبک تولید و نیروی متخصص از عوامل موثر مهم تاثیرگذار بر کیفیت آن ها می باشد.

کارخانه های تولید ارده با بهره گیری از تجهیزات مکانیکی و زیر ساخت های وسیع به تولید این محصول در اشکال مختلفی می پردازد، جهت تولید این خوراکی نیز ابتدا کنجد را ۶ ساعت خیسانده و بعد از جدا کردن آن از آب ۸ ساعت در هوای آزاد قرار می گیرد که در مرحله بعد با دستگاه پوست آن را جدا می کنند.

در مرحله بعد کنجدها را در آب و نمک ریخته و پوست آن را به طور کامل جدا می کنند و بعد در فر ریخته شده و با حرارت ملایم خشکشان می کنند، در مرحله آخر نیز دانه های ارده آسیاب شده و بسته بندی می شود که در این فرایند نیز اصول و فنون بهداشتی و استانداردها به طور کامل رعایت شده و محصولی طبیعی تولید و عرضه می شود.

فروش عمده ارده 400 گرمی اردکان

فروش عمده ارده 400 گرمی اردکان فروش ارده ممتاز ۴۰۰ گرمی اردکان به صورت عمده در سراسر کشور انجام می شود که به دلیل ارائه بدون واسطه قیمت های ارزانتری را به خود اختصاص داده است، لذا این محصول کاملا تازه و خالص بوده و در اصالت بالایی در دسترس مشتریان قرار می گیرد که خریداران زیادی دارد.

ارده از فرآورده های کنجد است که به شکل های مختلف استفاده می شود و از آن نیز حلوا ارده، انواع کیک و شیرینی نیز تولید خواهد شد، لذا در صبحانه نیز به همراه انواع شیره، عسل و … می تواند میل شود که بسیار مقوی و انرژی زا بوده و نیاز بدن را به انواع ویتامین ها و مواد معدنی رفع می کند.

ارده بسته به نوع کنجدی که از آن تهیه شده دارای رنگ کرم روشن تا قهوه ای می باشد و دانه های کنجد نیز به دلیل اینکه از دانه های روغنی است چرب بوده و ارده آن نیز با لایه ای از روغن پوشیده شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *